Meryemlina04 Kızlar 32 haftalık hamileyim bugün biraz fazla yürüdüm diyemi bilmiyorum ama şuan aşırı bir sırt ağrım var bide karnım ağrıyor ama bebek hareket ediyor sizce hastaneye gitmelimiyim
acemianneee_31 Meryemlina04 bende 32 haftalığım belim kopacak gibi karnım da agırıyor kaç gündür Yani normal
JJ19 Merak etmeyim olur hamilelikte , uzanın dinlenin bir süre, kanama olurdu bir sorum varsa, benimde şuan fazla iş yaptıgım için sırtım karnım ağrıyor , dinlenmenize bakın