Ayselsilahimigetir evet yapıyorlar hatta ben hastaneye gittiğimde 6cm açıklığım vardı hemşire yaptırma açıklığın iyi ama sen birsin dedi tabi o zaman sancım çok azdı ebe geldi epidural ister misin dedi yok dedim suni sancıdan sonra arttı baya sonra epidural olsaydım diye bağırıyordum 😂😂 ama çok şükür açılmam hızlı olduğu için hızlıca ilerledi her şey ben epiduralden korktuğum için yaptırmadım kalıcı bel ve baş ağrıları oluyor diyorlar Benim de hamileliğimin başından beri bel ağrım vardı devam eder diye korktum ve yaptırmadım