Kızlar merhaba benim bundan önceki gebeliğimde bebeğim gelişemedi 5. Haftada kaldı kürtaj oldum şimdi 7+5 günlük hamileyim ama içimde bir korku var ya kalbi durursa diye inanamazsınız okuyorum forumlarda 7 haftada 8. Haftada kalbi durmuş çoğu kişinin doktorum sorun yok kese etrafında kanama da yok dedi bi sonraki randevum 29 unda o kadar korkuyorum ki 😪🤲🧿