Feyzaerturk Bugün 28. Haftamıza girdik sağlık ocağındanda yarın için gelmemi söylediler tetanoz aşısı olacağım ilk defa ve tek doz olacağım normalde 26. Haftaya kadar olmuş herkes benim haftam normal mi acaba
Birminik56 Feyzaerturk tetanoz aşısı için sağlık ocağından mı arıyolar doktorum tetanoz hakkında birşey söylemedi 23 haftalık olduk bizde
Canpolat Feyzaerturk 19 haftalıkken ilk dozumu oldum şuan 29 haftalığım ikinci olmam lazım şehir dışındaydım diye olamamıştım bugün gidip olacam inşallah
Birminikcivciv Feyzaerturk merhaba sizin kasılma ve sertleşmemiz vardı nasılsınız? Benimde aynı şekilde ve belim ağrıyor. Neler yaptınız süreciniz nasıl geçti iyi misiniz 🌹
Dilozubuike Feyzaerturk valla inan bilmiyorum ben 2.dozu bugün oldum ilk gebeliğin olduğu için doğumdan sonra da gel yapalım 3.dozu dediler
Feyzaerturk Birminikcivciv Merhabaa evet öyle bir süreç atlattık iki gün hastanede yattık şuan gayet iyiyiz bol bol dinlendim ağır kaldırmadım dikkatli oldum hala dikkatliyim zaten açılma kanama vs bir şey yok çok şükür ama kontrole gitmeyi ihmal etmeyin sizde çok geçmiş inşallah sizinde normale döner ağrınız 🌸
mhmmddgc Feyzaerturk Rica Ederim İlk Kızımdada geç olmuştum. Tansiyonlarım çok yüksekti yapmak istemediler doktorumda 26.Haftaya kadar bekletmişti
Feyzaerturk Dilozubuike 3. Dozu ilk defa duydum bende bugün oldum ilk ve son dozumu 2018 de iş için olmuştum o yüzden tek doz yeterli dedi hemşire bana
Dilozubuike Feyzaerturk önceden olduğun içindir ben olmamıştım, ilk gebeliğinse yaptır bence dedi hemşire 3.dozunu da diğer gebeliklerde gerek kalmaz dedi ama kendi doktoruma sorucam bi tabiki