Doktorunuzun önerisine uyun en sağlıklısı o olur
Serklaj sonrası normal hayatına devam edende var benim gibi sürekli yatanda var
Serklajdan beri doktorum tuvalet harici kalkmamı istedi 3 hafta sonra kontrolde rahim boyun çok iyi durumda artık oturabilirsin arada kalkıp yemek hazırlayabilir markete gidip ekmek alabilirsin dedi çok hafif hareketlere izin verdi
Bazılarının hiç kanaması olmuyo bazısı 3 gün yaşıyor ben 10 gün lekelenme yaşadım doktorum normal çok kalın iğneler geçirdik üstelik bi kaç yerden geçirdik dedi
İnsan korkuyor ama en doğrusunu doktorumuz biliyor
Korkmayın hiç doktorunuza güvenin Rabbim nasip etsin bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alalım 🌺