Kızlar yarın sabah doğuma gidiyorum bu uzun süreç ne ara bitti hiç anlamadım.Yeni gebe kalmış olanlar aman daha çok var demeyin su gibi akıyor gidiyor🥲Rabbim hepimize evlatlarımızınsağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin.Hamileliği çok sevdim Rabbim isteyen yavrusuna sevgiyle bakacak koruyacak kollayacak herkese evlat versin.Bana dua edin inşallah her şey yolunda gider😊💜