Ceylan-58 Merhaba kızlar yumurta rezervi az olan arkadaşlar aranızda böyle sorunu olup hamile kalanlar varmı ?
Deletedmom727272 Ceylan-58 0,9 amh ile doğal yoldan ilk denemede kaldım burada fsh hormonu çok daha etkin onda bir sorun yoksa yaşınıza göre bir süre denemeniz bekleniyor ve tabi eşinizin sperm sayısı, hareketliliği gibi gibi
Umut_unAnnesi Ceylan-58 normal olarak iki gebelik yaşadım düşükle sonuçlandı ve o zaman rezervim gayet iyiydi şimdi 27 yaşındayım ve 0.1 ile tüp bebek yaptırdım çooook sukur Rabbime tuttu . Rabbim ol dedi ve oldu binlerce şükür şuan 24 haftaligiz. Rabbim kimsenin emeğini boşa çıkarma ve umudunu asla yitirme kuzum.
Ceylan-58 Umut_unAnnesi çok teşekkürler çok sevindim adınıza ben biraz ara verdim olmazsa asılama tekrar denicem hayırlısı