Mrb anneler 13 haftaligım gebeyim. 4 haftalik ogrendigimden beri vuruluyorum hergun aksam 21.00 ’da vuruluyorm .
Doktorumla boyle kararlastirdik . Merakkm su sizlerde bu 6 binlik oskaparı saati saatine mi vuruluyorsunuz? Arkadasim 4 bnlik kullaniyo saat farketmez dedi sasirdim ama ben hep 21.00de sizlerin saati varmi cvp verirsenzz mutlu olurum ❤️👍🏻