Feride11_ canım duvarıma bakarsan sezeryandan asırı korkuyordum ve inanki korktuğum gibi bisi değilmiş bunu anladım sadece yürümekte biraz sıkıntı yasıyorum suan ama doğum korkumu yendim bir daha doğum yapsam rahat yaparım 🙏belden iğneden hiç bisey hissetmiyorsun damar yolu daha cok acıyor acı hissi falan kesinlikle yok çekiştirme de hissetmedim ben sadece baskı yaptılar bebek cıkarken onu hissettim ama zorlamadı bile beni 🤭