Sedapink gaz damlasını gazı olsun yada olmasın düzenli vermen lazım benim oğlum 8 ay boyunca gazdan ağladı tam 8 ay osursun diye neler yapmadım ki ben 😂😂 internetten fışşş diye bir ses vardı az da olsa rahatlardi karnına zeytinyağı ile masaj yapardım göbek çevresine 3 defa saat yönünde 3 defa da ters yönde sonra bacak hareketleri ikisi bir olunca illa cikiyo gazı bide civilden paşa Hamak beşik aldık coook rahatlattı bizi hiç susmadigi zamanda arabaya biner sokak sokak uyuyana kadar gezerdik 🤦 Allah yardımcın olsun canım bol bol sabır diliyorum sana