Masalsu ay o kendi aklı değildir akıl vereni var demek ki. Ben de yaşadım benzer şeyler. Daha ogreneli 2 gün olmuştu eşim gelmiş yok maymun belgeseli izleme yok yılan izleme derisi öyle olur kıllı olur falan ayy kusucaktim. Daha yolun başındayız güzel şeyler düşünelim demeye kalmadan eşim kıyameti koparmisti annesi söylemiş bunları. Sonra bir sürü şey yaşadık travmatik hamilelik doğum lohusalık falan derken kızım 2 yaşına geldi. 10 aydır ailesiyle görüşmüyoduk. Daha yeni topladım kocamı çocuğumu geldim. Ağzıma geleni de söyledim annesine. Eşim de akıllandi şükür. Ama çok zor 3 yıl geçirdim.