kızlar bebeğim daha cok kücük 1 bucuk aylık ve ben feci sekilde grip oldum. sütten gecmiyomus bunu biliyorum ama mecbur ben ilgileniyorum ona geçer mi? geçerse çok kötü olur mu daha çok küçük çok korkuyorum aklım çıkıyo ağır atlatır diye😢 emzirirken maske takıyorum ama ilk 2 gün takmadım hic aklıma gelmedi salak kafam.. emzirirken grip olanlar neler yaşadınız lütfen yazar mısınız