Susush Kızlar yaa bana cevap verin sizce gidip kan vermelimiyim ?? Betam 13 tü ertrsi gün 22 oldu bugün 2 gün geçti versemmikii
JJ19 Ver takibini yapman lazim, acıkcası azerbeycanda kimse takip yapmıyor direkt 0-5 hafta için ultrasona giriyosun kese hözükmese bile doktor anlıyo hamile olup olmadıgını ben her iki gebeligimde böyle ögrendim hiç kan vermedim