Aliyegunes doğum anında yanında kımse olmuyor sen kapıya yürüyüş yaparken felan gideblıyorsun kuzum sancı odasında tek basınasın sana ait oda var yan odalarda da doğum oluyor beni ebe doğurtdu doktor değildi ama yaklaşık 13 kişi vardı odada yeni doğan yoğumbakımı flam oluyor odada ben araştırmıştım yenıdoğan yoğunbakım en iyisi diye orayı seçtim allahdan öle olmus bebeğim kuvezde kaldı 2 gün doktorlar felan cok güzel ilgileniyor