12_ze Kızlar belimde bir ağrı var adet ağrısıni belimde hissediyorum gibi dünde karnım çok sertlesti rahat edemedim hiç bir türlü 35 haftalığım. Lavobaya gidiyorum bir şey yok ama belim ağrıyor ilk ağrı belden giriyor diyolar korkuyorum bu doğum ağrısı mı
Hilal-95 12_ze duş alıp dinlen cnam geçmesse sancılarının dakıkasını takıp et eğer düzenli ise doktoruna git
Durugizem2229 12_ze bende 35 haftalığım aynı şekilde belim çok ağrıyor dünden beri korkuyorum henüz çok erken 😔
Deemetibostnci Durugizem2229 bende 30 haftalık oldum ama belim kıçım dudugum karnım Yüz şekle girio ağrımayan yerim yok acele etmeyin daha Doguramazsınız kızlar
edis22 Durugizem2229 bende 35+6dayim. Bendede nadiren oluyor ama 2 hafta once nstde hafif sancim cikti. Bende cok korktum. Yarin kontrolum var insallah bu sefer sancim cikmaz. Sizinde nst’de sanciniz ciktimi?
gzdtny Kızlar düzenliyse hemen doktora gidin. Ama eğer değilse benimde 34.haftamda yalancı sancılar ve kasılmalar başlamıştı ancak 39.da doğum yaptım.
SunnyG Benim doktorum gerçek kasılma belde göğüste sırtta vs olmaz direkt karnın üst bölgesinden başlar, kasık civarında olur demişti
Deemetibostnci Belden kasığa vuruyorsa ve sürekli çişin varmış hissi varsa dogum canım birde vajina da baskı hissedersin acele etme üçüncü gebelik tecrübesi
12_ze Deemetibostnci belden bir yere vurmuyor şimdilik devamlı tuvalete gidiyorum ama tuvaletim geliyor çok su içtiğimden sanırım
Durugizem2229 edis22 doktorumla konuşup gidip nst çektirdim sancım çıkmadı yarın kontrole gideceğim çağırdı