Bende de rahim tersligi vardı hamile olduğumda öğrendim doktor ultrasonda göremiyor sonra alttan muayene ediyor ordan görmüştü.8 haftada da kalp atışlarını alttan muayene ile dinledik. Sonrasında gittiğim bütün kontroller ultrasonla oldu. Şuan 29 haftalık hamileyim ve bebiş erkek. Geçen doktoruma sordum bu konuyla alakalı hamilelikte kendiliğinden dönüyormuş normal dogumada engel değilmiş. Korkulacak bişey yok yani bu konuda.