Denizliche Mervettt eşimin ailesi ilk torunları olmasına rağmen hicbisey almadı ,beni arayıp sormuyorlar bile bozulmuslar 😀,annemler ve biz alıyoruz .kimseden birşey beklememek en güzeli azıcık asım ağrısız basım hesabı
SenHepMercimekOlarakKalacaksin Mervettt kimin icinden ne geliyorsa onu yapmali. Hatta anneler daha cok yapmali bence:) ins kiyamaz da kendi de biseyler almaya baslar canim ne diyim.