Calasun Mervettt eksik listesini yaptım kimin gücü neye yetiyorsa seçti anne babalara bişey aldırmadım gönüllerinden ne geçiyorsa yapsınlar ama eksik ama tamam kendim alma taraftarıyım çünki 🐣 böylelikle o onu yaptı benim ailem yapıyor eşiminki yapmıyor diye stresede girmeye gerek yok beklenti içerinde olmakta bu konuda saçma bence🤭
Bskrt Mervettt buna neden kayınvalideniz karar veriyor ki yani çok saçma 🤷♀️ İsteyen hepsini alır, istemeyen de hiç bşy almaz yani çocuk sizin anneniz bile olsa Alışveriş yapmak zorunda değil Böyle şeyler için üzmeyin kendizi hamile halinizle
mhtp18 Bebek arabasını esimin ailesi aldı 1500 lıraya kayınvalıdem bornoz takımını aldı yelek ceket ördürüyor. Ablam besıgını aldı 900 liraydı biz yatağını aldık yatastan 550 lira. Annem yorgan yastık yaptırdı nevresimını aldı hastane cıkısı aldı. Yelek ceket patik ördü. Mama sandalyesi ve araba koltuğunu ablam verdı yegenlerımın vardı. Geri kalan tüm kıyafetlerini ve eksiklerini ben aldım. Ama hiç bitmiyor eksikler simdi kendime almaya basladım.
doganursezmag Mervettt biz 1 yaşına kadar oda yapmayı düşünmüyoruz . Bizde adet bebeğin beşiğini anneannesi alır onlar alacak. Geri kalanını da ikimizde çalışıyoruz sonuçta kendimiz alacağız
Bilge35 Mervettt Allah eksik etmesin canım onları başımdan.. birde eşimin ailesinin durumada çok iyi yani . Bir insan almak istemeli sadece . Maddiyata bakmıyor bu işler ben onu anladım. 😊 sağlıklı olsunda evladım kimsenin biseyine ihtiyacımız yok çok şükür..
Bilge35 bezelyem çok benzer .. bizde 3 torun benimki sanki ilk gibi. Öbür tarafın ilk torunu ama sanki istenmeyen bebek gibi muamele var.Allah görüyor 😊
bezelyem Bilge35 Geleceği için çok heyecanlılar ama birşey almaya gelince alırsınız diyorlar yok yok diyorlar ama tatile gidiyorlar (varlık içinde yokluk çekiyoruz) bu durumda beni üzüyor eşimde boşver hayırlısıyla doğumun olsun ondan sonra gereken tavrı alırsın ona göre davranırsın dedi
Gizem21 pamuk_anne benim ilk oğlumda da hiç bişey almadılar iki tarafta hiç yanaşmadı benim kimseden beklentim yoktu zaten 2.de cinsiyeti öğrendiğim gün herseyini yavaş yavaş aldim allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin 💋😍
Gizem51 Mervettt hiçbirşey yapmayacak yapmalarina da izin vermiyoruz bilezik takacak iki tarafta.okuttular meslek sahibi yaptılar çocuğumuzun yukunu de almalarını istemedik
Sinemira Mervettt kendi ailem ben hiç bişey demeden aldılar babam ne beğeniyorsan al eve kapıda ödeme yap dedi kayın validem sormadı bile ne eksik diye banyo malzemelerine kadar hep annemler aldı her giriştiğimde hadi çarşıya inelim ne eksikse alalım dediler babamda araba var eşimde araba YÖK Doğum yaklaştı diye araba bizde 2 aydır bizde arabada ailem bana çok düşkün aşırı derecede İstememe söylememe fırsat vermediler sağolsunlar
Zeynep19 Mervettt hepsini eşimle birlikte aldık eşimin ailesi ben evlendiğimde bana hediye takmadılar çocuğumada bişey yapmazlar diye umuyorum ama annem baştan ilk torunum diyip herşeyi üstlenmek istedi bende yok istemem dedim mevzuyu kapattım
Mucizeveannesi Mervettt insanın kimsesi olmayınca 😞onların hiçbirşeyleri eksik olmasın istiyorum elimden geldiğince tamamladım tek yatakları ve biriki eksiğimiz kaldı Allah’ın izniyle onlarıda Doğuma. Kasar yaparım ,benim eşim çok düşüncesiz ve bencil .hepimiz inşallah sağlıkla kavuşalım da hepsi olur
behrem Mervettt benim ailem kıyafet ve beşik aldı, eşimin ailesi de arabasını alacak inşallah. bize de yatak kaldı artık :))
Kadze Mervettt annem babam park beşik hastane cıkısları zıbınlar çoraplar önlük ıslak mendil bez bornoz kuvet seti vs aldı görümcem bebek arabası bi görümcem kendi cocugunun ana dizi ve reflü yastığını göndercek genelde 1 yas kıyafet aldı kayınvalidem 1 yas kıyafet aldı bikac parca biz atesolcer ve 3 7 yas yatak aldk daha sadece pekte bişi almayı duusnmuom annem baya bişi aldı kayınvalidrmde gelince alır yada buyudukce alır ztn burda değiller
Nurce Mervettt benim tüm her şeyimi annemler aldı canım; odasından kıyafetine kadar ..ilk torunu kız tarafı alırmış ama isteyerek aldılar kuraldan değil..kayınvalide tarafından daha hiç bi şey görmedim bakalım Doğunca bi değişiklik olacak mı 😃 😂🙈