EmirinBusrasi Kizlarrrr 20 günlük Bi bebisim var su 2 3 kere çay kaşığıyla verdim ama anne sütü yeterli diye duydum su verilmesine gerek yokmus. Kimiside diyor su ver susuz olmaz Kafam çok karışık su vermelimiyim yoksa vermemelimiyim? Günde 1 2 kere mama da veriyorum.
Deletedmom21662 EmirinBusrasi Yenidoğan Bebek Su İhtiyacını Anne Sütünden Karşılıyor Dünyaya gözlerini yeni açan bebeğin tüm ihtiyacını, değerli bir besin kaynağı olan anne sütü karşılamaktadır. Bu bağlamda, annenin sadece anne sütüyle beslenen bebeğine su vermesi gerekmiyor. Suyun bebeğe hiçbir zararı bulunmuyor.
Merve0671 EmirinBusrasi hayır su verilmez sadeece anne sütü içebilir eğer sütün varsa, suyu 6. Aydan itibaren içirebilirsin yani ek gıdaya başladığında
[silindi] EmirinBusrasi bence verin yaz günü ağzı kuruyor hem kustugu zaman süt parçaları ağzında kalırsa pamukçuk yapar.. su temizler onları 1 çay kaşığı falan
Bellacaio [silindi] oğlumun doktoru asla önermiyor suyu. Suyla bakteriler bebeğe ulaştığında ishal ve ağız bakteriler çoğalır, ayrıca tokluk yaratır ve ya anne sütü ya da mananın formunu bozup beslenmesini etkiler demişti. Anne sütünün yüzde 85 i su zaten. Ağzı kuruma gibi bir durum yaşayabilceğini sanmam zaten bol bol emicek. EmirinBusrasi
lilya-pn Bebeğe su vermemek yanlış bir bilgi. Hayir anne sütü karşılamıyor ve bebekler sık sık kusuyor. kaynamış su verin. gunde 5,6 kere.
Ladybird06 EmirinBusrasi Bence günde 1-2 kez 1-2 çay kaşığı verilmesi taraftarıyım. Kusuyor falan ağzı temizlenir, bir de çok sıcak günlerde bu miktarda vermenin zararı olacağını düşünmüyorum.
JJ19 Hayir 6 aylik olana kadar asla su vermedim, meyve suyuna basladim 6 dan sonra , cay ise hala vermiyorum 3 yasinda , anne sutu yeterde artar bile
Hilal-95 EmirinBusrasi 6. Aya kadar bebeğime su vermedim anne sütünden karşılıyor şuan 7 aylık 1 aydır az az olarak ek gıda sonrası veriyorum zaten emmdiği için su ihtiyacını karşılıyor
Kubrailkan Su zehirlenmesi denen bir şey olduğunu okumustum vermeyi de düşünmüyordum zaten. Doktorum da verme dedi. Sıcak günlerde biz nasıl suya sariliyorsak o da daha çok emmek isteyecektir su ihtiyacı için,senin bol su içip süt vermen yeterli demişti 🥰🙏
Ayyyyysaaarp Ya bu tarz sorulara burdan cevap bulmaniz çok sıkıntı bnce herkesin fikri başka doktorunz en iyisini bilir
[silindi] Bellacaio ama pamukçuk olma ihtimalini azaltıyor ağzını temizliyor 1 çay kaşığı veya 1 damladan zarar gelmez ki
Miiiii EmirinBusrasi benim oglum anne sütü emdi bitek ama.yinede iki uc cay kasigi verirdim temmuzda dogmustu cok sicakti hava arada iki cay kasigi dudaklari nemlensin diye verirdim