oykuannesi Benimde nasip olursa oğlum aralıkta doğacak.Bende genelde 0-3 aylık aldım alt üst takım tulum zıbın aldım. İç zıbın aldım. Tarak,tırnak makası,burun aspiratörü,ateşölçer,emzik (drborwns) biberon (drbrowns), temizleme pamuğu,göğüs pedi,banyo lifi,bebek arabası,giysi yıkama torbası,bakım sırt çantası,göğüs pompası,süt torbası,deterjan(üni baby),şampuan seti(mustela) havlu,kulak temizleme pamuğu bunları aldım şimdilik