Günümüzde plastik yetişkinlere bile önerilmezkem bebişlere kesinlikle cam olmalı bence.Hemşireyim ve gerek araştırmalar sonucu gerekse yenidoğan hemşireleri arkadaşlarımdan tamamen cam olması gerektiği sonucuna vardım ve cam aldım.Biberon başlıkları bile önemli inanın onları da araştırın bence.Güle güle kullansın minişiniz:)