Yaze Meraba arkadaşlar 36 haftalık hamileyim dün geceden beri adet olacak gibi ağrım oluyor sürekli belime vuruyor neden olabilir acaba yaşayan varmı nst çektirdim ağrı falan çıkmadı gece sürekli ağrıya uyandım 🤦🏻♀️
Eda_65 Yaze bende o haftalardan beri öyleyim 3 hafta geçti yarın 39 hafta olucak yalancı sancılarmış ama ne gelen var ne giden🙄
Deletedmom_110 Yaze Bende 36. Haftadayim yaklaşık bir aydır var o ağrı bende yalancı sancı diyor doktorum kaç kere nst girdim bişey çıkmıyor normal yani canım
Yaze Eda_65 anladım tedirgin oldum bende ilk gebelik sancı ne kasılma ne yaşamadım hiç bilmiyorum yani o yüzden insan herşeyi düşünüyor