Kizlar 5+2 haftalik hamileyim sabah kanama gordüm ve acile gittim keseye baktilar kese var bebek yok dediler daha görünmuyormuş igne yaptilar düşuk icin kanamayi takip et doktoruna git yarin dediler boyle durum yasayan oldu mu bebegi kac haftada gordunuz