Aylizbebek son 1 yılda 90 gün çalışmış olman lazım ve 32. Haftanda rapor alman lazım doktordan. Aynı zamanda raporlu olduğun süreç boyunca çalışıyor gözükmen lazım. Bu şartları taşıman durumunda işverenin raporunu onayladığı süre boyunca sgk rapor ücreti yatırıyor. Bi yere başvuru yapman gerekmiyor