Bu postu arkadaşım için yazıyorum yaşayanlar var da eğer yazarsa çok sevinirim arkadaşım 26 haftalık hamile tüp bebek ile ikiz gebeliği var. Şuan 1.5 açılması var ne yapmasi gerekiyor bu arada karnında balon gibi sisiyormus o neden olabilir acaba bilgisi olan yazabilir mi acaba ?