Ben çok korkuyorum normal doğumdan . Bende rahim ağzı yetmezliği var dikiş atıldı dikiş açılınca doğum için bekleyeceğiz .bı tane erken doğumum var 21 haftalık normal doğum oldu sanırım ondan kalan travma bilemiyorum ama çok korkuyorum ;( lütfen biraz rahatlatın beni