Mellllllll benimde 29+6 haftalığım son 2 haftadır çok zor geçiyor şuana kadar gebelik çok kolaymış diye düşünmeye başladım. Sırtım ağrıyor, bacaklarım sızlıyor biraz ayakta kalsam yorgunluk halsizlik, hasta gibiyim, ruh halimde çok dengesiz bir an iyi hissediyorum bir an kötü . Halbuki çok hareketliydim şimdiye kadar hiç hamile gibi davranmıyordum işimi gücümü gezmemi hiç kısmamıştım ama artık sanki bedenim izin vermiyor. Çalışıyorum normalde,Böyle hissettiğim için rapor aldım bir hafta. Umarım böyle devam etmez son 2 ay böyle giderse çok zorlanacam.