Kızlar aşılamamın 9.gunu bugün çatlatma iğnesi vurulalıda 11 gün oluyor. Aşılama oldum ve ilk 3 gün bir belirtim yoktu sadece aşırı gaz çıkarttım neredeyse 5 dk da bir daha sonra 5.gunumde filan kasık ve bel ağrım başladı ama hafif tatlı bir ağrı şuan da hala devam ediyor goguslerimde bir değişiklik yok sık idrara cikiyorum normale göre uyku halsizlik var ama bu ikisi eminimki kullandığım haplardan dolayı umitlenmek istemiyorum aslında ama düşünmeden de edemiyorum Yarın kaset test yapicam ama çıkmayabilir sanırım kan testide hemen vermek istemiyorum korkuyorum negatiften çünkü tecrübesi olanlar yazabilir mi biraz uzun oldu kusura bakmayın