Pnrklk Arkadaslar 14 haftalık hamileyim ve hiç bu zamana kadar gerci çok şükür diyorum ne kusma ne bulantı ne bir uyku bastırması yani aklına gelebilecek her şey hiçbir şey yaşamadım normal mi bu durum çok rahat geçiriyorum diyebilirim maşallah sanki hamile olduğumu bilmesem hiç anlamiycam yani hamile olduğumu 🤦🏼♀️ İlk başlarda hrp aklıma kötu seyler grliyordu korkular vesayre ve suandada var bisey olur mu diye allah korusun butun yavrularimizi 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
1S3MANNE Pnrklk 15+ 4 deyiz ne bulantı ne baş dönmesi ne birşeyden tiksinme olmadı :) sadece bazen midemde şişlikve agzımda acılık oluyor Oda normalde mide rahatsızlıgım olduğu için sanırım☺️
Annesininportakali53 Pnrklk 16 haftalik hamileyim çok şükür benimde hiçbir belirtim yok yani karnım sis olmasa hamile olduğumu unutuyorum ama korkulacakta birsey yok böyle şeyler aklına getirme olacağı varsa tüm belirtilerin olsada oluyor o yüzden kendini böyle şeylerle bunalıma kuzum bende öyle düşünüyordum başta ama bizim haylaz her ultrasonda kıpır kıpır yerinde durmuyor doktor ölçümü Bile zar zor yapıyor 🧿 Rabbım sağlıkla kucaklarimiza almayı nasip etsin canı veren Allah onları bizden daha iyi korur ❤
Stuna Pnrklk ilk hamileliğimde benimde öyleydi hiç sorunsuz geçirdim. Her hamilelik bir olmuyo aklınıza kötü şeyler getirmeyin Allah’ın izniyle bi şey olmaz🙏🏽
Pnrklk Annesininportakali53 Çok tatlı maşallah Allah hepimizin gönlüne göre versin aynen hamileliğin ilk zamanlarında çok sevinmiştim hamile olduğumu duyunca fakat etrafımdaki büyükler beni çok korkutmuştu düşük tehlikesi hemen kapılma brkşr biraz üc ay olana kadar demişlerdi bu şeylerden sonra piskolojim iyice Çöktü artık sonra her gün onu düşük yapıcammı düşünmeye başladım her wc ye gittigimde ic camasırıma bakıyordum🤦🏼♀️şimdi de acaba kalbi durdu mu ben anlamıyor muyum gibi şeyler düşünüyorum Allahım korusun ya hepimizinki hayırlısı olsun inşallah🙏🏻
09Tugba_0909 Annesininportakali53 tekme hareketlerini hissettin mı bende 16 haftalık hamileyim daha henüz hissetmedim
Celiktss Valla böyle diyenler haline bin kez şükür etsin Keşke herkes ağrısız sancısız bulantısız stressiz geçirse Kaç haftadır ne bişey yiyebiliyorum, ne içebiliyorum Canımın istediği şey bile üç saniye sonra midemi kaldırıyo
Annesininportakali53 Pnrklk kuzum valla bunları herkes biliyor ilk 3 ay dusuklerin en çok olduğu zamanlar biz bile kendi istegimizle 3. Ay dolunca ailelerimize söyledik sen düşün yani düşük yaparım korkusu değil daha çok küçük kimse bilsin istemedim wc ye gidipte ic çamaşırını kontrol etmeyen insan yoktur ben bile hala kontrol ederim bu psikolojik bir çöküntü değil canım yani olması gereken insan hersey yolunda olsa bile bakma ihtiyaci duyuyor.. böyle şeylere kafanı takma çünkü karnında bir bebek var o seninle birlikte etkilenip sıkıntıya giriyor ben ilk öğrendiğimde gebeligimi kendime söz vermiştim ne olursa olsun dışarıdaki insanlara kulağımı kapatacam kendimi uzmeyecem böyle şeyler için strese girip bebeğimi etkilemiycem diye arada insanız panik yaparız üzülürüz ama 16. Haftaya geldim bebişime bunu yapmadım sende onu düşün boş şeylere strese girme dediğim gibi bizim elimizden tek gelen dikkat etmek gerisi takdiri ilahi Rabbım onu bizden daha iyi korur o canı böyle bur duyguyu bize yaşatan Rabbım o yüzden korkma hepimiz sağlıkla kavuşalım yavrularımıza onunla konuşmayı dene duymuyor olabilir ama bence anne bebek ilişkisi daha ilk karnına düştüğü an başlıyor benim elim hep karnımda sürekli konuşuyorum ve bu banada eminim onada çok iyi geliyor 🥰😁 böyle hamileliği kendine zehir edersen pişman olursun sonra tadını çıkar 😆
Pnrklk Annesininportakali53 aynen valla dedigini yapicam inşallah hayirlisi olsun hepimiz icin saglikli mutlu inshllah ♥️🙏🏻
Benimennembirmelek Pnrklk benimde aynı şekildr geçti cnm bende 18 haftalık olcak iki gün sonra hareket etmeye başladı 😇😇🥰🥰
demincek Pnrklk Ahh ahh bende böyleydim aynı senin gibi simdi yerimden kalkamıyorum midem yanıyor ne yesem gaz yapıyor ve aşırı rahatsız ediyor beni sürekli uyumak istiyorum kimse bana bisey demesin sadece oturayım sıcak basıyor bacaklarım belim ağrıyor bende ilk başta çok mutluydum hiçbirşeyin yok diye şuan berbat haldeyim 😁😁😁😁
Annesininportakali53 09Tugba_0909 valla bir iki kere kasigimda toplanma gibi oldu sonra sanki kasigimin Bi tık üstünde birsey böyle pir pir ediyormuş gibi hissettim huylandim ama bebişin hareketi mi ayrit edemedim doktorum hareketlerini hissedebilirsin dedi bir de zayıfım 20 den sonra tam oturur artık demişti bebişte çok hareketli zaten randevumda hissedersin diye uyarmıştı zaten 2 kez feln oldu
Pnrklk 09Tugba_0909 daha degil Henuz 16 -20 Haftasi oluyomus ama hemen tekme his etmiyormusun zaten herkeste baskaymis oncelikle karninda bi balik bi kus gibi his ediyormusun bence takma kafana sende canimm
09Tugba_0909 Pnrklk bende 16 haftalıgim böyle karınca gibi bı huylanma oluyor arada oda sürekli değil ama 20 haftalıga kadar tam hissedilmiyor galiba