Canım hamileliğimin başında da ara ara da canım çok istiyor normalde de seven bir insanım sipariş vericeğim zaman hamile olduğumu çok pişmiş olursa iyi olacağını yazıyorum dikkat ederlerse yapıyorlar ama diğer türlü de yiyorum şu ana kadar çok şükür bir sorun olmadı