goflak aynen yaa esim illa bu sefer boyle ol diye basimin etini yedi 😂 doktorum korkularin artarsao anda bayiltirz dedi evet bas agrisi oluyormus ama daha cabuk toparlanildigi.kesin bugun hastaneye kontrole gelen 1 hfta once ayni yontemle dogum yapan bir kizla konustum bas agrisu olmus sadece bol.bol kahve icmis hakkimizda hayirlisi olsun saglikla alin bebeginizi kucaginiza pzt sonra yazarsamiz deneyimlrrinizi sevinirim tabi firsat bulabilirseniz ☺