kahvesever__ Arkadaşlar doğum yaptım 2 ay olduğu hemen hamile kalınır mı bilen varsa yaza bilir mi lütfen 🙏
Elifderin34 kahvesever__ allah yardımcınız olsun test yaptınız mı sonuç belli mi allahın verdiğine razıyız hepimiz tabi ki ama sizin için zor olur daha küçük bebiş varsa
kahvesever__ Meryy69 çok özür diliyorum eşim le bügün ilişkiye girdik ve olabilir dedi eşim korunuyorduk nasıl olduğu anlamadım
Larakaya kahvesever__ bende çok korkuyorum doğumdan sonra hemen hamile kalırsam diye doğum yaptıktan sonra spiral takacam
Sevval4 Larakaya O psikoloji gerçekten çok kötü beklemedik bir gebelik insanı ilişkiden bile uzaklaştırıyor malesef , ben 3 aylık iğnelere başlayacağım spiralden korkuyorum
Meryy69 kahvesever__ ayy eğer bugün de sütü etkileri bilmiyorum ama ertesi gün hapı al ne olur ne olmaz daha çok küçük bebişin
Sevval4 Gebelik düşünüyormusun yoksa kazayla kalma durumun mu var 🙈 ben 11 aydan beri gecikme yaşıyorum ve korkarak test yapıyorum ertesi günüde adet oluyorum ahhdjdkd
kahvesever__ Sevval4 korunuyorduk nasıl oldu anlamadım bügün de ilişkiye girdik eşim olabilir kazayla dedi şuan çok korkuyorum oğlum hiç durmuyor kolik bir bebek nasıl olucak bilmiyorum 🤷🏻♀️ Yeni doğum yaptım 2ay olduğu
kahvesever__ Elifderin34 doğum yapalı 2 ay olduğu canım oğlum hiç durmuyor kolik bir bebek napacam bilmiyorum bügün ilişkiye girdik korunuyorduk eşim olabilir dedi çok korkuyorum test yapsam hemen çıkmaz ki
Sevval4 kahvesever__ İçe boşalma durumu mu oldu eşin o yüzden mi olabilir dedi o kısımı anlayamadım kuzum ama eğer öyle durum olduysa ella ertesi günü hapı oluyor ilişki sonrası gebelik önleyici