Bende nerdeyse 5 haftalıkken kanamam olmaya başladı . İğneler haplar kullanmama rağmen kesilmedi . 7 haftalığa geldik bir şekilde bi sabah adet sancısı gibi ağrım oldu ve o ağrıyla uyandım kanamam olmuş ve o kanı görünce düşük yapıyorum sandım hemen tuvalete gittim düşük yaptığımk sandığım için elime peçete alarak tuvaletimi yapmaya başlamamla ardından Ciğer gibi et parçası düşürdüm ve ben bebeğimi düşürdüm sandım. Hemen o günü doktorumu aradım ve hemen gelmemi söyledi. Alttan muayene ederken kalp atışlarını duydum o an o kadar kötü ama bi o kadar da mutlu oldum ki doktor bırakmadı hastanede yattım serumlarla sürekli yattım . Şuan 11 haftalığız kanamam azalmaya başladı şükürler olsun herşey yolunda. Sende canınj sıkma kontrollerine git hep yat tuvalet dışında kalkma . İnşallah bu süreci güzel bir şekilde atlatırsın çünkü zor süreç anlayabiliyorum 🙏🏻