newbabyno2 ahh keşke o kötü durumunda ben olsam 😔😔 hiç şikayet etme kuzum bende ilkten öyle dedim kilo alcam diye korktum sonra bu duruma düştüm zaman zaman ağlıyorum inan ne zamn düzelicem diye 😔 su içemiyorum nerdeyse 2 aydır toplasan belki 1 haftası içtim. içip geri kusmuşumdur onuda 🤦 öyle hasretimki su içmeye ve böyle iştahlı yemek yemeğe ağız tadımda bozuk zayıfladım da ama keşke yesemde kiloya takılmam diyorum psikolojik olark çok bozuldum inan inşAllahhh benim durumumu yaşamazsın meyve tüket süt iç 1 saatte 1 2 saatte bir böyle şeyler ye o zamn çok acıkmazsın