hilal2022 Bebeğim doğum pozisyonuna geçti fakat kanala girmedi demisti doktor geçen hafta. Bu hafta adet ağrısı gibi günde 2 defa kadar ağrı hissediyorum bazende belime vuruyor bu kanala girdiğini gösterir mi tecrübeli olanlar yazabilir mi?
hilal2022 Haftaya giriyorum yarın. aksmalari özellikle belime ağrı giriyor kendimi dinliyorum ama geçiyor bu hafta başladı oda bilmiyorum belkide kanala girmiştir diyorum ama 😑
hilal2022 Birde bana doktorum en son gidişine kafasını tutturmustu kasıklarıma doğru yuvarlak gerçekten hissetmiştim bak burda hala aşağıya inmesi lazım demişti hep bakıyorum şimdi elime.gelmiyor gibi o yüzdende şüphe ettim biraz 🌝☺️
Nur123aa hilal2022 ben 38+4 oldum yürürken ayakta falan çok fazla baskı ve ağrı oluyor adım atamıyorum belki kanala girmis olabilir diye düşünüyorum ama geçen hafta söylemedi doktor bu hafta sorucam çok kasılma ve baskı var
hilal2022 Şuan adet olacakmisim gibi ayaklarımda ağrı girdi hafif hafif sizliyo değişik seyler oluyo bugün ama bakalım ☺️