Bence hemen telaş yapmayın😊 bahsettiğiniz şeyleri 30. haftadan beri yaşıyorum, şuan 35. haftadayım. Doktorum kasık ağrısı ve baskı hissinin bu haftalarda çok normal olduğunu söylemişti. İçiniz rahat etmeyecekse doktorunuzla görüşün tabi mutlaka ama acele etmenizi gerektirecek bir şey olduğunu sanmıyorum.