gonulcelen DayiogluSevgiGkhan daha dün yaptırdım Ağda 33 haftalığım her ay düzenli de gidiyorum. Tüy dökücü cok tehlikeli tabi ki kimyasal vücut emiyor kokusu aynı şekilde
Bilge35 DayiogluSevgiGkhan asla kullanma tamamen kimyasal ayrıca jiletten tüy çıkarma anlamında bi farkı yok.
Ayselsilahimigetir DayiogluSevgiGkhan 40 haftalikken ağda yaptim hiçte bsey olmadi acilmam bile artmadı hic bi zarari yok tani ağda en iyisi 👍🏻
bikucukbalik Bende hamile kaldığımı öğrendiğimden beri ağdaya gidiyorum. Jiletten döndüm. Belki doğum yapana kadar biraz da olsa seyrelir,kıl köklerim incelir diye. 7. Ayımdayım gerçekten farkı görebiliyorum. İnşallah doğum yapana kadar ağdaya devam😌 doktoruma özellikle sordum herhangi bir sorun olmayacağını söyledi