Deletedmom8373 Kızlar çoğunlukla soluma yatıyorum 7+5 iz ama uyuyamıyorum da hep soluma yatınca kan akışı da olsun istiyorum sizin öneriniz nedir?
tazebiranne_hg04 Deletedmom8373 nasıl rahat ediyorsan öyle yat erken haftalar için sorun olmaz son haftalarda istesen de rahat yatamıyorsun 🤷🏻♀️ Sen nasıl rahat pozisyonda uyursan bebek de öyle rahat olsun der dedi doktorum
Bet7408 Deletedmom8373 bence şimdiden bunu düşünmemen lazım ben 30. Haftaya kadar istediğim gibi uyudum iyiki uymuşum 35. Hafta şimdi uyuyamıyorum
Deletedmom8373 tazebiranne_hg04 benim doktorum benim takıntılı olduğumu bildiği için normal hayatına devam et bişey yapmana gerek yok ekstra diyor ama sanki beni rahatlatmak için söylüyor gibi geliyor o yüzden elimde değil herşeyi takıyorum
Kubra_miray_szr Daha çok yeni senin her şekilde uyuyabilirsin 🤗🤗hatta uykunun tadını çıkar bol.bol ben 27 haftaligim hiç rahatlık yok yan yatınca bana batıyor 😂
Deletedmom8373 vaveylaaa19 Ay aman olmasın ne bileyim ben bir kayıp yaşadım gelişememişti bu minnoşuma bişey olacak diye aklım çıkıyor