bence düzgün memeye koyamıyo olabilirsin ben kendim 3 gün boyunca bebeğimle savaştım resmen. ebeyi cagırıyodum nolur yardım et ağzına koyalım memeyi diye.. bilmiyosun ilk gebelik olunca kolay gözüküyo ama memeyi bebeğin ağzına verip kavramasını sağlamak bence cok zordu. sen sütünü sağmaya devam et sağdıkşa gelicek ve zamanla memeni tutar biberonlar da meme reddi yapıyo bu arada cünkü memenden biberondan aktığı gibi süt akmıyor bence kaşıkla ya da şırıngayla minik minik ağzına dök