Kızlar beni bilenler bilir 3 kalp durmam var 4.ye hamileyim 7.haftaya girdim 6 da kalp atisi ekrandan izletti acmadi doktorum risklisin senin bundan sonrası hep olmuş yaticaksin hep dedi herşeyi eşim yapıyor kardeşimde gelicek 2 gune bu sefer kan sulandiriciya ek olarak intralipit serum tedavisi başladı bu doktorum birde prograf diye bir hap rahîm bebeği tutsun diye prolotun ıgne progestan da kullaniyorum bunları yaşayıp sağlıkla kucağına alabilenler yazabilir mi güzel şeyler duymaya ihtiyacım var çarşamba günü kalp sesini açıcak yine kontrol var🙏