Nisandua1 galaxy a70 kullanıyorum ben ilk çıktığında almıştım 3 yıl olmuştur alalı. Şarj performansı çok iyi. Bir defa şarj giriş yerini değiştirttim o da 150 tl ye mal oldu temassızlık yapmaya başlamıştı. Hala hiçbir uygulamada yorulmuyor kasmıyor. Sadece kamerası iphone kadar değil ben de iphonedan buna geçtim. Eşimin telefonuyla çekiyorum fotoları öyle idare ediyorum