İnanın heves ediyoruz bekliyoruz hayal kırıklığı yaşamamak adına diyorum bende yoksa ümidimiz kalmıyor bence adet 1 gün geçmiş ya kesin çıkardı olsaydı kullandığın ilaçtan veya birşeyden mevsimselde olabilir aynı bende hep umid ediyorum ins olur güzelim kalbinden geçeni oldu sevincini yaşa