Aayse123 Evet ben hamileliğimin son aylarını hep davul gibi ayaklarla geçirdim. Çok oturuca veya ayakta kalınca felaket derecede artıyor. Diz kapaklarınızdan aşağısını soğuk suya tutup kalbinizden yukarıya dikin ancak o şekilde iniyordu ve rahatlıyordum. Gece yatarken falan 5 dk o şekil durup uyurdum yoksa asla uyutmazdı 😒