Kenanizm18
Merhaba konunun ve yorumunuzun üstüne üye oldum eski üyeydim 7 ay önce doğum yaptım şifremi unytmuşum tekrar aldım üyelik
İhsan beyin hastasıydım çok memnundum kendinden normal doğum planlıyodum isteyerek fakat ihsan bey 27-28 haftalarda beni türlü bahanelerle sezaryene hazırlamaya başladı karın çevresi geniş kilosu 4 kiloyu geçer gibi bahaneler sunarak ön hazırlığını yaptı 37.haftada kızım 3180 gramdı bu seferde kafa çapı büyük dedi sezaryen günü verelim dedi ve 38+5 e sezaryen günü verdi bu sırada ben 2 farklı hastane doktoruyla görüştüm ikiside normal doğum açısından bi sorun olmayacağını söyledi ama hiç gitmediğim yerler olduğu için güvenemedim ihsan beye gittim sezaryen oldum 7 ay oldu ve hala ağrılarım devam ediyor kendisi beni cepten dahi engellemiş ulaşamıyorum