Mdilekk Allah devlet hastanesinde çalışan zorba ebe hemşire ve doktorları ıslah eylesin inşallah. Zorba dur belirtiyorum iyiler varsa ki karşılaşmadım onlara değil sözüm.. pislik gibi davranıyorlar.. geçen nstye girmek için gittim yarım saat odada beklettiler ne gelen var ne giden bi gittim odalarına hanımların hepsi toplanmış çay içiyor afiyet olsun benimle ilgilenecek misiniz diye ters konuştum neyse biri geldi zorla, benim işim bitti çıkarken bize ayıp ettin dedi. Bi de sitem etti ben yanlış yaptığımı düşünmüyorum dedim birde suratları o kadar aşık o kadar korkunçlar ki sanki zorla çalıştırıyorlar da zorla maaş veriyorlar… çok üzüldüm size gerçekten doğum çok hassas bir mevzu ve bu şekilde davranılması çok acımazsızca lütfen şikayet edin hem anneniz hem siz.. annenizin canısınız size bir şey olsa o kadının canı yanacak ona da böyle davranamazlar. Sağlıkçılara değil hiçkimseye şiddet uygulanılmamalı ama herkese böyle davranıyorlarsa herkes susmaz saldırır tabi. Allahım ya sinir oldum