susamin_annesi MerveEbru iki isimde ayrı ayrı çok güzel ama bence ya Asel yada Liya tek isim olarak bu benim fikrim elbetteki siz bilirsiniz tabi 🫶🏻 Sağlıkla alın inşallah kucağınıza