QONCE Merhaba kızlar 4+2 haftalık hamileyim adet sancısı gibi ağrılarım var böyle bir durum yaşayan var mı?
Skarakas QONCE evet canim benimde cok agrim vardi hatta gebe oldugumu dusunmuyordum neden regl olamadim bir turlu diyordum. Test yapinca surpriz olmustu. 😁
tmelooo QONCE evet adet sancısı gibi oluyor bende şuan 5+4 oldum kasık ağrısı sancılar çok fazlaydı biraz azaldı ağırlar normal yani
QONCE Skarakas Yaa😍ben 3 haftasinda hamile oldugumu bildim test yaptim süpriz oldu doktora gitdim 3 haftalik hamile oldugumu söyledi çok mutlu oldum 6 aydi evliyim😊
Deletedmom83940 QONCE benimde ilk gebeliğim ama öğreniyor insan doktoruma sormuştum bebek yerleşirken olur demişti endişe edecek bişey değil 😊