EfeMom Dün ayrıntılı utrosona girdim ve bebegin 1 hafta önden gittiğini ve suyunun fazla olduğunu söyledi 21+5 haftalık gebeyim bunu yaşayanlar oldumu doktoruma söyledim 24 haftada gel seker yüklemesi yapalım dedi bu konuda sizin deneyimleriniz neler ?
emineessahin EfeMom aynılarını bende yaşadım şeker testinde bir şey çıkmadı normal dedi. Çikolata hamurişi hepsini kestim 3-4 haftaya düzeldi. Canınızı sıkmayın ama dikkat edin özellikle karpuza 😂