Kuzucugunannesi ha bide Suat hocaya 22 haftalarda falandi gittim bebek çok baskı yapıyor dedim çatı ağrım var dedim eee normal dedi ultrasonda baktı bebek gayet iyi dedi belki enfeksiyonm vardı direk normal dyr tahlil yapmadı veeeee en önemlisi eşime dedi ki blof yapıyorlar hepsii virik falan dedii ben şok oldummm onun yuzuden eşim agrilarima inanmiyordu😨 ağırılarim geçmedi en son daha dayanamadım annemle 26. Haftamda acile gittim bebeğimn başı aşağıya düşmüştü 1 cm acilma olmuştu doktor bana dedi kafasını dahi görmüyorum bebegn çok korktm bı ebenin yanina gittim şükür kaldırdı bebeğimi 1 hafta sonra kontrole gittim Veyis hocaydi acilde tekrar onun yanına gittim bebek yerine geçmiş dedi Veyis hocada çok korkmstu haftam küçük sikntili olur diye. Ama karnm ondan sonra hep sertleşiyordu snra bana Hıdır hocayı önerdiler Hıdır hoca çok çok ilgili baya üstümde durdu erken doğum riski olabilir bebeğin başı yine biraz aşağıda 35 haftaya kadar geldik şükür Hıdır hocadan çok memnun kaldım