vaveylaaa19 Kahve çok seviyorum çok canım istiyor ama bebek için zararlı olduğunu duydum. Siz kahve tüketiyor musunuz
Belacivciv vaveylaaa19 Günde bir fincan içebilirsiniz. Ben sevmiyorum ama öyle komple yasak değil abartmamak gerek 🙃
Deletedmom727272 vaveylaaa19 günde 225 mg normal deniyor genel kafein ölçüsü ama sadece kahve değil çikolata vs’den aldığınız dahil.. decaf kahveler var çok düşük kafeinli onlara da yönelebilirsiniz
star3star vaveylaaa19 hamile kalmadan önce hergün bir büyük fincan içerdim.tüp bebekle hamile kaldım transferim yapıldığından beri 2-3 haftada bir arkadaş buluşmalarında içiyorum küçük fincan şeklinde
GazeRock Günlük kafein dozunu aşmamak şartıyla içilebilir. Çay,kahve ,çikolata gibi gıdaların günlük kafein hesabını yapıp içebilirsiniz.
Eslem_1 Ben hamilelikte hiç içmedim günde 3 litre su bitirmeye çalışıyorum ekstra kahveydi çaydı içersem zaten bitirmem mümkün olamazdı sanırım..normalde de sevmem zaten çay kahve tüketmem kahve bide vücuttan su atıyor ve beni çok dinç tutuyor geceleri bile uyutmuyor